Barna Hedenhös uppfinner julen - Bokad

Bild: CDON
Julkalendern är bokad.
Ingen har väl redan glömt bort 2013 års julkalender Barna Hedenhös uppfinner julen? Nej, det är väl knappast möjligt. Även om den inte innehöll så jättemycket jul eftersom att julen inte var uppfunnen ännu så var den ändå underhållande och välgjord. Den 5 november kommer kalendern i alla fall ut på DVD och jag som gillade denna väldigt mycket har precis bokat mitt exemplar hos CDON. Det är alltid lika roligt att samla på sig kalenderfavoriterna, synd bara att jag måste vänta så länge...

Gillade du förra årets julkalender?
Ska du skaffa den på DVD?

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Barna Hedenhös var absolut en bra kalender men jag ska inte skaffa den på dvd, jag har faktiskt aldrig sett om en hel julkalender i dess helhet, det har bara blivit några avsnitt av Pelle Svanslös och Sunes jul lite här och där.

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte den var riktigt trevlig och såg varje avsnitt, men jag kommer nog inte köpa den.

    SvaraRadera