Favoriter från Åhléns jul

Bilder: Åhléns hemsida
Ett luciatåg ska jag ha.
Vetskapen om att jag kanske kommer ha en egen lägenhet att dekorera till jul (läs mer i tidigare inlägg) har gjort detta med att tjuvkika på diverse butikers pressbilder ännu roligare. Här är några favoriter ifrån Åhléns. Julgransmattan tyckte jag om, hoppas jag får plats med en julgran bara... Ett änglaspel har jag länge velat ha, om jag inte köper ett själv kommer jag önska mig ett i julklapp. Det lilla luciatåget var riktigt sött och står högt på inköpslistan, lika så gör hjorten och adventsljusstaken. Och fina tomtar är aldrig fel.

Kolla in Åhléns julsortiment 2014 kan du också göra här.

Skicka en kommentar

7 Kommentarer

  1. Vilka fina saker! Det är verkligen något extra att kunna dekorera sin egen lya inför jul! Hoppas allt ordnar sig för dig. Har försökt lägga till din blogg på min lista men det verkar vara något strul med addressen; jag får försöka igen imorron.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det! Tack för omtanken!

      Radera
  2. Åh, jag bara älskar Åhlens julsortiment i år!

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt! Jag längtar också efter en egen lägenhet där jag får inreda och pynta precis som jag vill. Älskar verkligen de söta tomtarna :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli riktigt roligt!
      Jag med :D

      Radera
  4. DÖR vad snygg adventsljusstaken var!!! Skulle passa _perfekt_ i mitt nya alldeles egna kök :) Har nämligen också flyttat hemifrån jättenyligen. Ska bli så kul att köpa massa nytt pynt, hihi! Är hemskt sugen på den där renen också... :)

    SvaraRadera