Favoriter från Åhléns jul 2015

Jag har ägnat morgonen åt att kika på Åhléns pressbilder för deras kommande julsortiment, och kanske lyssnat på lite julmusik under tiden. Så mycket fint! Här nedan är några av mina favoriter.



En riktigt vacker adventsljusstake. Denna skulle jag vilja ha två utav i vardagsrummet.



Metallgranar i två olika storlekar. Ganska fina tycker jag, lite annorlunda mot mitt klassiska pynt.



Små chokladformar, perfekt för årets julbak.



Detta luciatåg var jag intresserad av att köpa redan förra året men hittade då ett billigare på Guldfynd. 
Detta är dock finare...



En väldigt fin fleecepläd!



Glitter i silver/vit. Jag köpte detta förra året men behöver mer då det såg lite klent ut.

Skicka en kommentar

3 Kommentarer

  1. Äldsta dottern önskar sig ett luciatåg så det får kanske bli en tur till Åhléns i höst.

    SvaraRadera
  2. Var hittar du pressbilderna? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här: http://ahlens.brandfactory.se/PORTAL/TOPLEVEL.php :)
      Klicka vidare till "heminredning" -> "säsong" -> "jul".

      Radera