Julen på Rusta 2024


Favoriter från den kommande julen på Rusta

I början av oktober flyttar julen in på Rusta med över 200 nyheter och självklart har jag varit och kollat in deras nysläppta pressbilder. Här nedan delar jag några välvalda favoriter.


Något jag är lite sugen på i år är att införskaffa en ny stjärna till sovrumsfönstret, och Rusta har många fina varianter att välja på. Från just denna bilden tilltalar den röda till vänster mig extra mycket, och överraskande nog fastnade jag lite för modellen som den gröna stjärnan har.


Jag måste bli bättre på att jula och mysa till det i sängen, målet är i alla fall ett nytt bäddset.


Det är något med lyktor i husformat som är så mysigt.


Bruna toner i granen och dörrmattan! Så fint.


Fler huslyktor och mer pepparkakshus. Fina! Jag skulle verkligen vilja ha en lykta i form av ett pepparkakshus. Doftljuset med nötknäpparna på är väldigt fint också. Jag är nyfiken på vad det doftar...

Rustas julsortiment landar i varuhuset vecka 38–42.

Skicka en kommentar

0 Kommentarer