Smakat på Juleskum 2023


Juleskum Banana Caramel

Varje år lanserar Cloetta en ny smak på sitt Juleskum, en händelse som verkligen har blivit en jultradition vid det här laget. En rolig tradition som jag ser fram emot varje jul. I år har juleskummet smak av banan och karamell, en kombination som jag gillade mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Kanske inte jättejuligt men gott ändå. Denna kan få vara med och fira jul!


Klassiker i ny form

Cloettas chokladdoppade Juleskum har funnits i många år men har nu fått ny form och nytt recept. Istället för hjärtan som doppats i ljus choklad har skummet numera formerna av snögubbar, julgranar och stjärnfall som är doppade i mörk choklad. Jag tyckte dessa var riktigt goda. En god kombination av vanilj och en lagom mörk choklad. Jag gillade de gamla men har inget emot det nya receptet.

Skicka en kommentar

0 Kommentarer