Julpussel och Tomtens julspel



Ny, julig underhållning.

Tidigare i veckan fick jag äntligen hämta ut ett paket med ett mycket efterlängtat innehåll. Jag vet inte hur länge jag har velat skaffa mig ett nytt, vackert julpussel, men nu har jag äntligen gjort slag i saken. Numera äger jag även en pusselmatta som jag fick av jultomten förra julen, så nu kan jag lägga mina pussel i lugn och ro, utan att behöva känna att det är i vägen eller att jag måste stressa med att få det klart. Det blev ett vackert Jumbo-pussel med en mysig julmarknad på 500 bitar som jag har suktat efter ett tag 😍

I min lilla julshopping passade jag även på att ta med ett julspel som jag har velat ha ett tag. Tomtens Julspel. Ett spel med juliga frågor som ska besvaras, visor som ska nynnas och julklappsrim som ska lösas. Jag ser så fram emot att få testa det!



Kolla så fint! Pusslet heter Christmas Market.



Har du spelat Tomtens Julspel?

Skicka en kommentar

0 Kommentarer