Julen börjar med julstämning från Rusta

Häromdagen firade min julblogg hela 8 år. Det har varit några bra och några mindre bra bloggår. De senaste åren har det gått ganska mycket utför. Vardagen har kommit emellan och inspirationen och lusten för bloggen har blivit lidande. I år hoppas jag på en bra bloggjul, eller i alla fall bättre än de senaste åren, för jag saknar att blogga och att skriva om julen är bland det mysigaste som finns. Först tänkte jag satsa allt på Instagram i år, men jag tycker att bloggen är mycket roligare. Dock känns Instagram mer uppskattat av andra så jag ska försöka hitta en balans för att göra båda delarna.

Säsongens första pressbilder.

Jag tänkte inleda den här bloggsäsongen med lite trevliga pressbilder från Rusta's jul 2020. De första pressbilderna för säsongen som jag har brytt mig om att söka upp, hittills. Jag har valt ut tre favoriter...





För mig så är julen till stor del röd och grön, det har ni som har följt mig ett tag förmodligen inte missat. Och guldig så klart! Rusta erbjuder till julen omslagspapper och snören i en härlig, mörkgrön färg. Pappret med bilarna är också väldigt fint. Mörkröda, glittriga kulor i granen, ge mig! Och slutligen flera trevliga textilier. Jag ser fram emot ett Rusta-besök i jul.

Tips! På min Instagram Story har jag visat mina fem favoriter från Rusta's jul. Finns att se i höjdpunkter under "Julfint".

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Kul att du är tillbaka! Jag tycker också bloggen är roligare (och mer personligare) än instagram, så kommer fortsätta med den. Verkligen jättefina kulor från Rusta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns kul att vara tillbaka! Det gläder mig att höra att du kommer fortsätta blogga, för din blogg är en av mina favoriter. Så mysig och trevlig!

      Radera
  2. Grattis till dina 8 år ��
    Jag har också haft lite funderingar på det där med bloggen eller Instagram, det är ju enklare med Instagram och som du skriver så känns det som att det är mer populärt och inne. Men jag tycker precis som du att det är mysigt med bloggarna och man kan skriva mer.
    Mysiga bilder från Rusta, jag gillar också traditionella färger och ibland kan deras sortiment vara lite för kitschiga för min smak ��
    Jag har tyvärr problem att kommentera i din blogg, just nu verkar det fungera från telefonen men jag har försökt flera gånger förut... Trist för gemenskapskänslan i bloggvärlden bygger ju mycket på att kunna kommentera hos varandra �� men jag håller tummarna att denna kommentar lyckas ta sig fram hela vägen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!!
      Ja, jag känner mig betydligt mindre begränsad på bloggen men Instagram är bättre när man vill uppdatera mer spontant.
      Jag kan hålla med om att Rusta's julsaker kan vara för kitschiga, det är sällsynt att jag hittar något där som faller mig i smaken. Men ibland så händer det :)
      Vad tråkigt att du upplever svårigheter med att kommentera på min blogg. Denna kommentaren kom dock fram. Jag ska se om jag kan hitta något svar på problemet, för som du säger så är det ganska viktigt för gemenskapen att vi kan kommentera hos varandra.

      Radera