Säsongens första julmust


Ett stort glas kall julmust.

Det blev ett spontant inköp av höstens första flaska julmust i helgen. Jag hade inte planerat att köpa hem någon läsk alls inför helgmyset, men så stötte jag på en stor pall med julmust och jag kunde bara inte gå därifrån tomhänt. I lördags var det dags för det första glaset för säsongen, vilken lycka!

Coca-Cola med kanelsmak i all ära men det finns inget som slår den äkta varan. Julmusten är och förblir julens bästa och viktigaste dryck. Håller du inte med?


Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Julmust är överlägsen som dryck men jag gillar julölen också.

    SvaraRadera
  2. Självklart håller jag med, finns ju inget som slår julmusten i dryckesväg när det vankas jul! Så gott. Förstår att du inte kunde låta bli! Jag ska försöka hålla mig till fikat på första advent om det går.

    SvaraRadera