Ett hundra dagar av jul



100 dagar till julafton.

Jag har inte varit så effektiv i mitt julbloggande hittills i år. Mest beror det på min dator som började krångla, men det är äntligen åtgärdat nu. Även inspirationen till att blogga har varit lite frånvarande men jag hoppas att det vänder nu när vissa saker äntligen börjar se lite ljusare ut. För det är trots allt bara 100 dagar kvar till julafton. 100 dagar tillgängliga för att julblogga. Vi får se hur många av de jag utnyttjar 😊

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Än är det ju bara september. Julinspirationen kommer nog infinna sig tids nog. :) Sen blir det väl så att har man bloggat i så många år som vi har, kan det kanske lätt bli lite idétorka här och var, eftersom man redan bloggat om så mycket tidigare år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror absolut att du har rätt. Det får bli som det blir med bloggandet numera :)

      Radera