Endast fyra månader kvar



Julbloggsäsongen är igång.

Det är så härligt att se hur julbloggar och juliga Instagram-konton börjar komma igång nu, och jag försöker själv att göra detsamma. Även att få se pressbilder och tjuvtittar på julens kommande produktnyheter är alltid lika spännande och nu börjar de komma, äntligen. Det återstår och se vilka produkter jag väljer att dela med mig av här men några måsten har jag redan stött på som jag ser fram emot att skriva om snart.
Följer du några julbloggar i år?



Nu är det endast fyra månader kvar till julafton och med tanke på hur fort de första månaderna har gått, kommer julen vara här på nolltid. Jag har avverkat två julkalendrar denna sommar samt plöjt igenom DC's Legends of Tomorrow som bjöd på några trevliga julavsnitt, så julen har inte varit långt borta i mitt huvud. De senaste veckorna har det även varit en del mysväder med regn. Så härligt att se hösten närma sig.

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Visst är det härligt när säsongen börjar dra igång <3
    Själv har jag inte börjat blogga för säsongen ännu men jag läser allt jag hittar :)

    SvaraRadera
  2. Tjoho, välkommen tillbaka! Själv startar jag officiellt på söndag, ser fram emot en höst fylld med jullängtan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Oh, härligt. Jag ser så fram emot att du ska dra igång :D

      Radera