Ett halvår till jul



Sex månader till julafton och nya planer.

I helgen firades midsommar och om sex månader firas det jul igen. Jag ser som vanligt väldigt mycket fram emot det, dock vill jag inte att tiden ska gå allt för fort fram, jag har mycket att hinna med tills dess.
Jag funderar på att jula till det lite ikväll med en gammal julkalender, känns ändå ganska passande och jag har känt mig lite sugen på det ett tag nu.

Jag vill även passa på att informera om att bloggens domän (johannasjul.se) tyvärr kommer att sluta fungera snart. Jag har valt att ta bort den och låta bloggen återgå till johannasjul.blogspot.se. Det känns helt enkelt inte nödvändigt att betala för en domän till en blogg som bara är aktiv lite då och då. Så se till att spara den nygamla adressen för att inte missa något!

Jag planerar även att bli mer aktiv på Instagram iår, så se till att följa mig där. Det är ännu oklart hur mycket detta kommer påverka bloggen men helt utesluten kommer den aldrig att bli, det kan jag försäkra!

Skicka en kommentar

0 Kommentarer