Nästintill klappat och klart



Julklappsstatus.

Det går bra på julklappsfronten i år. Jag tror aldrig att jag har legat så bra till innan. Jag brukar alltid ha något kvar att köpa i december men i år blir jag nog klar innan dess. Jag beställde nyss en av tre återstående planerade klappar. Hur ligger ni till?

Jag nämnde ju i min bucket list för några dagar sedan att jag skulle vänta med att slå in julklapparna. Dock ville inte min syster vänta längre och vi skulle ju slå in dem tillsammans, så igår startade vi ett videosamtal och slog in våra klappar. Väldigt trevlig med lite sällskap.



Jag köpte inget nytt omslagspapper i år då jag har så mycket och det är dags att ta slut på några halvfulla rullar som bara samlas på hög. Pappret med snöflingor är från IKEA, minns dock inte vilket år, och det andra är från ÖoB och köptes förra året. Till en julklapp har jag köpt en presentask från Flying Tiger och till samtliga klappar har jag använt ett mörkgrönt sidenband från samma butik. Etiketterna kommer från IKEA.

Skicka en kommentar

0 Kommentarer