Ett klassiskt julbord på IKEA



Julbord.

I torsdags hade IKEA premiär för årets julbord. Varje dag, från klockan 12:00, fram till den 23 december står julbordet framdukat i restaurangen.

Jag har inga julbordsplaner just nu. Jag äter sällan julbord, förutom hemma under julhelgen då. Drömmen är ju som vanligt att få uppleva ett traditionellt julbord på en mysig herrgård, men jag känner inte riktigt att jag har råd med det. IKEA:s julbord har jag ätit några gånger, det är ju lite billigare, och det smakar bra men speciellt mysigt är det inte. Så om inget spontant inträffar blir det nog ingen tripp dit. Och jag har heller inget ärende till butiken i övrigt.
Ska ni äta julbord ute i år?

Skicka en kommentar

1 Kommentarer

  1. Jag ska nog inte äta julbord ute iår, känner mgi mer bekväm att äta julmat hemma med sambon :)

    SvaraRadera