Två månader till julafton



Två månader kvar!

Dagen har snart passerat. Dagen den 24 oktober. Den dagen då det enda som kvarstår till årets härligaste dag är två ynka månader. Om knappt 61 dagar har vi återigen nåt målet och höjdpunkten på året. Jag är så julpepp man kan bli!



De senaste dagarna har jag känt för att kolla på några härliga julkalendrar som jag inte har sett på ett tag. Jag började med Sunes Jul och nu myser jag till Pelle Svanslös. Jag har bara en handfull avsnitt kvar nu som jag ska se på under kvällen, sedan funderar jag på att se Trolltider också, medan jag ändå är igång liksom 😏

I dag har jag försökt klura ut lite bra och passande julklappar till familjen, jag är så sugen på att komma igång med inköpen nu! Jag har hittills inte köpt en enda klapp... Har ni?

Skicka en kommentar

1 Kommentarer

  1. Inte klokt vad tiden går fort nu! För vanliga dödliga är väl två månader till jul ofantligt med tid, men för oss julälskare är det nästan som att säga att julafton är nästa vecka, haha. Så mysigt med gamla julkalendrar! Sunes jul och Trolltider är stora favoriter för mig. Pelle är ju också väldigt söt.

    SvaraRadera