Min nya fula jultröja



Min första jultröja!

I går anlände något som jag har längtat efter sedan i våras - MIN FÖRSTA JULTRÖJA! I april skrev jag ett inlägg i samarbete med Jultröjbutiken och som tack för det inlägget fick jag ett presentkort och möjligheten att välja en jultröja ur årets sortiment som kom ut nu under oktober. Jag satt länge och valde mellan två tröjor men bestämde mig till slut för tröjan "Ful Jultröja", som enligt min mening inte alls är ful! Den är jättemysig, med fina juliga färger och mönster. Jag är nöjd, på det planet. Tröjan är jättefin, varm och mysig men något snäv i storleken för mig som är lite kurvig. Tröjan är inte anpassad för plus-size kvinnor. Jag skulle gissa på att alla tröjor är unisex, vilket sällan funkar till mina kvinnliga kurvor. Där är jag lite besviken.

Skicka en kommentar

3 Kommentarer

  1. Söt och mysig tröja! :) Tråkigt att den inte passade så bra...

    SvaraRadera
  2. Nä den var inte alls ful! Riktigt söt faktiskt. Synd att den inte passade så bra. :( Stort igenkännande från mitt håll där också.

    SvaraRadera
  3. Åh den ser så fin ut! Synd att den inte sitter jättebra. Det är ett ständigt problem med unisex.

    SvaraRadera