Julens viktigaste dryck



Årets första julmust!

Som jag har längtat efter ett stort glas kall julmust, och i går köpte jag mig äntligen en flaska! Det är något speciellt med att öppna den första flaskan och känna doften från julmusten efter att ha väntat och längtat i flera månader. Och att sedan få ta den första klunken, vilken lycka! Julmusten är en viktig del av julen för mig. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att dricka något annat på julafton. Och jag börjar gärna att njuta av denna fantastiska dryck redan nu under hösten. Gör inte ni?


💕

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Ja åh det där är så gott. har också en flaska apotekarnes julmust hemma
    men inte smakat än hehe

    SvaraRadera
  2. Julmust, en stor del av julen! Så himla gott! :D

    SvaraRadera
  3. Åh det är ju det viktigaste på julen haha :)

    SvaraRadera
  4. Åh, det är ju så himla gott med julmust :)

    SvaraRadera