Julens finaste presentaskar



Som små hus.

Minns ni paketet jag nämnde lite diskret i gårdagens inlägg? Det paketet kom från yayday.se och innehöll bland annat dessa jättefina presentaskarna formade som små hus. Så söta! Jag har spanat på dem ett tag, och så när jag fick se det minsta huset på Denises blogg bestämde jag mig för att slå till. Jag brukar alltid göra mer julgodis än vad som går åt här hemma så i år ska jag ta mig tusan ge bort lite, och då passar ju dessa hus perfekt! De fungerar även utmärkt till inslagning av julklappar. Jag ser så fram emot att få använda dem.

Skicka en kommentar

7 Kommentarer

  1. Men åå, nu fanns de ju större också, de fanns inte när jag beställde de röda, tack för de tipset :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är så glad över att de hann komma upp innan jag hann lägga beställningen :D

      Radera
  2. Men alltså wow dom är ju hur fina och söta som helst :)

    SvaraRadera
  3. Men vilka fina presentaskar! :) Åh

    SvaraRadera
  4. Jättesöta! Om det finns fler varianter vore det fint att ha flera som en liten by. :)

    SvaraRadera