100 dagar kvar till julafton



Juliga tankar.

Nu är det bara 100 ynka dagar kvar till julafton. I morgon är vi nere på tvåsiffrigt. Jag har redan nu en del juligheter i min vardag. Bland annat så besöker jag julbloggar dagligen, och ibland lyssnar jag på julmusik under tiden, och spelar Christmas Sweeper 3 på mobilen varje kväll. Jag tror att det var någon annan julbloggare som tipsade om detta spelet härom året, minns dock inte vem. Det är verkligen beroendeframkallande! Och mysigt. Ett tips!

Jag sitter ofta och funderar på julen. Jag funderar mycket över vad jag ska baka och pyssla med i år. Vilka julklappar jag skulle kunna köpa och vad jag själv önskar mig i julklapp. Om julen i år kanske skulle kunna bli första julen på väldigt länge som vi skippar plastgranen och köper en riktig julgran istället, det är verkligen en tanke som lockar. Hur mycket kostar egentligen granar nu för tiden? Och när kan man köpa den som tidigast för att den ska stå sig i alla fall till nyår? Dessa juliga tankar grubblar jag mest på just nu... medan jag spelar på mobilen och käkar Satsumas.

Skicka en kommentar

0 Kommentarer