Kommande julfint hos Rusta



Julen hos Rusta 2018.

För några dagar sedan hade Rusta pressvisning för årets julsortiment. Det är alltid lika spännande att invänta bilderna. Och vilken lycka när de äntligen dyker upp och man får ytterligare bevis på att julen faktiskt nalkas!
Min blick drogs direkt till korgen under granen, ett fint och enkelt sätt att gömma julgransfoten på. Jag fastnade även för de fina kuddarna i soffan och de mysiga tomtarna, speciellt den gråa. Jag saknar en kvinnlig tomte i mitt hem.



Mys! Det är så fint med vit amaryllis och jag bara älskar de gråa glöggmuggarna.



Ett enfärgat papper och ett snöre - enkelt men fint. Det blåa pappret var finast! Jag tror att jag behöver det...

[Bildkälla/ se mer]

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Glöggmuggarna var verkligen fina! Själv känner jag alltid stort habegär till rödvitrandigt paketpapper :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst var de! Rödvitrandigt är ju väldigt fint så det kan jag förstå :)

      Radera