Halva tiden kvar



Sex månader till julafton

Tanken på att vi endast om ett halvår ska få fira jul åter igen känns helt fantastiskt. Om sex månader kommer tomten, förhoppningsvis, förbi igen. Jag ser fram emot det, men samtidigt så längtar jag inte jättemycket efter julen för tillfället. Och speciellt inte efter snö och kyla. Men jag längtar lite efter julmyset. Stämningen. Jag har smyglyssnat lite på julmusik och redigerat juliga foton från i julas och drömt mig bort en stund. Jag har även myst till en gammal julkalender som jag nämnt tidigare, och planerar att snart se fler.

Skicka en kommentar

5 Kommentarer

  1. Jag smålängtar också efter det där julmysiga. Annars får det gärna vara varmt och ljust ett bra tag till!

    SvaraRadera
  2. Jag längtar lite i smyg!

    SvaraRadera
  3. hej fina! har inte sett dig tidigare, bloggat länge om julen?
    jag är toksugen på julen fast jag njuter av att de är sommar..men det är ju som lite pirr i kroppen och en sug efter julmyset. jag har sedan ett par år försökt få till en träff julbloggare emellan... har inte varit ute i god tid...så jag frågar: får jag chans på dig? *fniss* är du intresserad av att träffa likasinnade? hoppas du har en fantastisk dag. åsa santas second home

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jo, jag har bloggat om julen ett bra tag, sedan augusti 2012 för att vara exakt.
      Jag vet precis hur du känner :) Något sådant har jag aldrig haft en tanke på, men det låter jätteroligt. Jag vet inte om det är något för mig dock då jag just nu är arbetslös och inte vet om jag har råd att resa någonstans. Men det är en rolig idé!
      Önskar dig en trevlig kväll!

      Radera