Drömmen om en jultröja



Jultröjor.

Jag har alltid drömt om att äga en riktigt mysig och julig tröja. En sådan där "ugly Christmas sweater", fast fin och inte sådär konstig eller knasig. Inte speciellt "ugly" helt enkelt. Hittills har jag inte haft någon tur i mitt sökande efter min första jultröja, men till hösten kan det äntligen bli ändring på det.

För några veckor sedan fick jag ett mejl från Jultröjbutiken, en butik på nätet som säljer just jultröjor. Det är också en butik som ville samarbeta med mig och min julblogg och i gengäld kommer jag få ett presentkort. Ett presentkort som kommer ge mig möjligheten att köpa min första jultröja!

I oktober kommer årets tröjor in på lager och jag längtar med spänning! I bilden ovan kan ni se mina favoriter från föregående kollektion men som alla för tillfället är slutsålda.

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Jag skulle också vilja ha en jultröja, men svårt att hitta Den rätta. Hoppas du hittar en du gillar när de kommer i butik! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är inte så lätt. Jag håller tummarna för att hitta något så nära Den rätta som möjligt! :)

      Radera