November



Så taggad!

Helt otroligt, november är redan här! För mig är november en julmånad. Den första av två. Jag är i fullt sjå att planera årets julkalender, hitta på och handla in julklappar, kolla in och provsmaka alla produktnyheter som jag inte redan har fått tag på, planera julbaket, söka efter nya adventsljusstakar till vardagsrummet och titta på julfilmer.

Om en månad får vi reda på om SVT:s julkalender Jakten på tidskristallen är något att hänga i julgranen eller ej och runt den 25 november planerar jag att plocka fram julpyntet!

Skicka en kommentar

5 Kommentarer

  1. Åh, jag är så taggad! Blev också så glad att du uppdaterat!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det går lite trögt med julbloggen i år. Jobbet tar min energi... Men jag hoppas det blir bättre nu när julen så otroligt nära!

      Radera
  2. Visst är det härligt med november! Känns även mer accepterat att snacka jul med andra nu också. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen. Blir så förvånad och glad varje gång någon på jobbet nämner julen :P

      Radera
    2. Ja, äntligen November! Hoppas Jakten på tidskristallen är en riktigt bra julkalender med mycket julkänsla i!

      Radera