Årets julklapp 2017


Årets julklapp är elcykel.

En väldigt rolig grej. Jag cyklar mycket och hade gärna haft en elcykel. Jag önskar mig faktiskt en ny (vanlig) cykel i julklapp i år, eller i alla fall ett bidrag till en. Som sagt så cyklar jag en del, till och från jobbet varje dag till exempel, i alla väder. Och jag har insett vilka brister min nuvarande cykel har. Den har några år på nacken men framförallt så har den inga växlar vilket kan bli ganska så kämpigt ibland. En elcykel hade varit den ultimata cykeln för mig. Troligtvis så kommer jag inte ha råd med en på ett bra tag, men man kan ju alltid drömma 😊

Årets julklapp 2017 – elcykeln – speglar de svenska konsumenternas ökande klimatmedvetenhet, vilja att ta hand om sin hälsa samt att vara fri, flexibel och stundtals bekväm.
Elcykeln har på kort tid gått från att vara en exklusiv vara till att nå en bred målgrupp. Människor ges möjlighet att enklare än tidigare susa förbi storstadens bilköer, bemästra småstadens backar, trotsa slätternas motvind eller ta ut hunden på långtur i skogen. Elcykeln är en detaljhandelsprodukt som har stor potential att på djupet förändra samhällets infrastruktur och människors beteenden. -HUI

Skicka en kommentar

0 Kommentarer