Adventsljusstaken jag alltid velat ha



Dagens julshopping

I dag besökte jag, i sällskap av min mamma, lampbutiken Svarta Lampans julbutik i Karlstad. En hel butik med bara julbelysning. Jag har aldrig sett så många olika adventsljusstakar på en och samma gång förut. Gissa om det var svårt att välja vilka jag skulle köpa... Eller nej, egentligen inte.



Jag köpte två röda Trapp-ljusstakar, en modell som jag länge har varit intresserad utav. Jag älskar att modellen är lite högre. De kommer bli superfina i vardagsrummet till jul. Och nu är det bara två veckor kvar tills de ska ställas fram. Jag kan knappt vänta!



Vi var även in en sväng på ÖoB innan vi åkte hemåt igen. Därifrån fick jag med mig en rulle omslagspapper som jag egentligen inte behöver men som jag tyckte var jättefint, etiketter, en chokladtomte och lite blockchoklad till årets julbak. Jag har inte bestämt exakt vad jag ska baka ännu men lite ischoklad blir det alltid.

Skicka en kommentar

0 Kommentarer