Selmas saga på DVD



Selmas saga - Snart på DVD!

Vem älskade inte julkalendern förra året? Jag gjorde minsann det i alla fall! Den var riktigt härlig. Helt rätt stämning, snö och en spännande handling. Väldigt julmysig och med både drama och humor. Den 2 oktober (preliminärt releasedatum!) kommer vi kunna återuppleva äventyret när Selmas saga släpps på DVD.

Jag planerar såklart att köpa även denna julkalender till min lilla samling och jag ser mycket fram emot att få se den igen!



Brukar du köpa julkalendrar på DVD?

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Jag gillade också kalendern förra året. Väldigt mysig, välgjord och stämningsfull. Jag är alldeles för dålig på att äga julkalendrar. Har bara Ture Sventon och Sunes jul än så länge, men fler får det bli.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en bra början. Det räcker ju gott och väl med bara favoriterna :)

      Radera