Julafton om tre månader



Tre månader kvar!

Det går undan nu. I dag är det endast tre månader kvar till julafton. Om en vecka går vi in i oktober, den första av tre julmånader. Jag är så taggad. Det är dags att börja planera julen och spana efter julklappar. Jag har inhandlat en spontan julklapp och funderat lite över vad jag vill baka i år, annars jag har inte förberett mig mycket mer än så.

Jag undrar om jag kommer hitta julmust i butikerna till veckan, det brukar jag göra vid den här tiden på året. Julmust och julfilmer vill jag ha mycket av de närmaste månaderna.

Hur taggad är du på juletid?

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Åh jag är så taggad!! Har smygstartat att kolla på julfilmer! Skulle bli så glad om du kunde ge lite tips för att få dom mysigaste julbilderna! Som denna i detta inlägg så mysig bild!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Tack så mycket, roligt att du gillar min bild! Jag kan nog försöka få till något sådant inlägg, behöver bara fundera ut några bra tips först :)

      Radera