Min lilla julkasse



Min julbloggskasse.

För ett år sedan hamnade jag, i princip av en ren slump, på Vistaprint och det besöket slutade med att jag skapade min alldeles egna tygkasse. Jag designade inte motivet själv utan valde ett redan befintligt alternativ och skrev dit min egna text. Tack vare en massa erbjudanden hamnade priset på ungefär 100 kr och en beställning blev omöjlig att förneka. Så under förra årets julshopping gick jag runt med den här kassen, men glömde totalt bort att visa den för er, därför bloggar jag om den nu, bara ett år senare 😉

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Rolig idé! Särskilt när det kan bli så billigt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men visst, ett väldigt roligt fynd! :)

      Radera
  2. Åh vad fin och vilken rolig idé! :)

    SvaraRadera