Jullåtsshuffle



Ta fram din julspellista och sätt på shuffle.

1 Denna låt sätter jag på direkt på julaftons morgon.
Winter Wonderland

2 Denna låt sjunger jag dagen innan julafton.
O Little Town of Bethlehem

3 Denna låt ska jag gifta mig till.
Mer Jul

4 Går inte att skita utan denna i bakgrunden.
Stilla Natt

Jag ska begravas till denna.
Have Yourself a Merry Little Christmas

När det julbakas lyssnar vi på denna.
Julen är här

I bakgrunden till Kalle Anka spelas.
Happy Christmas (War is Over)

Min favoritlåt.
Rudolf med röda mulen

När granen kläs spelas.
Jul Jul Strålande jul

10 Året runt spelas denna låt.
Rockin' Around the Christmas Tree

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Snor den - vilken bra och rolig lista!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör så! Vet inte vem som har gjort den men visst var den lite rolig :)

      Radera