Ett stycke julfilm i juli



Årets första julfilm.

Det blev ett litet spontant julfilmstittande i går. Jag satt och bläddrade bland mina sparade filmer på Netflix och landade på En galen jul, och eftersom ingen annan i sällskapet hade något bättre filmförslag fick det bli den. Det var första gången jag såg den och jag hade inga förväntningar på filmen över huvud taget. Jag skrattade inte så mycket till den men julstämningen fanns där och den var riktigt fin så jag tycker om den ändå.



En galen jul (2007)

Vad kan platsa bättre på önskelistan än en miljon dollar i kontanter? Det är dagen före jul, och tolvåriga Brian och sexåriga Mary hittar en väska med en miljon dollar. Här ska julhandlas! Men pengarna är falska, och snart har barnen både polisen och ett gäng elaka skurkar i hälarna. Nu gäller det bara vem som är listigast!

Och i dag är det ju bara fem månader kvar till julafton också! Jag känner mig mer och mer taggad på julbloggssäsongen för varje dag som går 😏

Skicka en kommentar

0 Kommentarer