Selmas Saga Trailer



Den första november.

Nu är vi inne på den sista höstmånaden. Om en månad kommer julen och vintern, tänk så fort det har gått. Det är svårt att inse att jag bara kommer julblogga i två månader till, det känns alldeles för lite. Men om några få veckor är det äntligen dags för julpyntet att komma fram igen. Jag ser fram emot att få byta gardiner, plocka fram adventsljusstakarna och hänga upp ljusslingan på balkongen.

Om den månad är det också dags för julkalendern, Selmas Saga, och dagen till ära la SVT upp en trailer på deras Facebook-sida. Ni kan se den här ovanför eller klicka här om ni är nyfikna. Jag tycker att den ser helt fantastisk ut. Vad tycker ni?

Skicka en kommentar

3 Kommentarer

  1. Jag tror den blir mysigt spännande och bra, ser fram emot att få följa den!

    SvaraRadera
  2. Jag ser så mycket fram emot att se denna julkalender! =)

    SvaraRadera
  3. Jag tror och hoppas denna blir jättemysig. Får lite tjuvarnasjul-känsla. Känns som den är bra gjord för att passa hela familjen, alltså även vuxna och inte bara barn under 5 år :)

    SvaraRadera