Om en vecka tänder vi ljuset



En vecka kvar till första advent.

Hur är det möjligt att vi om en enda kort, liten vecka äntligen ska få tända det första ljuset i adventsljusstaken? Den kommande veckan kommer vara fullspäckad med juligheter. Det vankas en stor julstädning av hela lägenheten och sedan ska julpyntet fram. Jag överväger även att plocka fram julgranen. Och årets nyinköpta adventsljusstake måste kompletteras med ljus så på fredag planerar jag en tur på stan och förhoppningsvis hittar jag några julklappar också. Jag ska även planera årets julbak. Jag är så taggad på jul!

I detta inlägg bjuder jag på en favoritversion av Stilla natt med ingen mindre än årets julvärd.

Skicka en kommentar

4 Kommentarer

  1. Jag älskar också Sannas julsånger! Visst är det helt magiskt att det bara är en vecka till första advent!

    SvaraRadera
  2. Jag är så taggad! Helt galet att den kom så snabbt!

    SvaraRadera