Lite julbloggskärlek från mig

Helénes underbara jul utmanar alla julbloggare att, precis som henne själv, sprida lite bloggkärlek, och jag tänker inte vara sämre och antar såklart den utmaningen. Här är mina topp fem.



Jag visste inte riktigt i vilken ordning jag skulle rangordna mina favoritbloggar men valde tillslut att börja med Santa Baby. En mycket trevlig blogg med härlig stämning, stora, fina bilder och jättefin bloggdesign.



I nästan sex år har jag varit en trogen följare av Sannas Christmas. Även här råder det ständigt en härlig julstämning och Sanna bjuder varje år på nya, smarriga recept.



Med Jul, Strålande Jul var det kärlek vid första ögonkastet. Den vackra bloggdesignen tillsammans med de stämningsfulla inläggen med jättefina bilder gör bloggen till en favorit.



Emmas Julblogg har växt mer och mer för varje år för mig. Det jag gillar mest med denna bloggen är uppdateringen, båda innehållsmässigt och i antal. God kvalité på bilder är också något som alltid går hem hos mig.



Jul hos Linda har jag följt lika länge som jag själv har bloggat om julen. Jag älskar bloggens stämningsfulla mysbilder och inspirerande pysselinlägg.

Riktiga julmys-bloggar! ♡

Skicka en kommentar

6 Kommentarer

  1. Härligt att även du hängde på, vi behöver mer kärlek och värme i världen just nu. & precis som hos alla andra som har spridit bloggkärlek så här långt så fick jag här lära känna en ny bekantskap. Jul, strålande jul ska bli spännande att läsa, inte minst för bilderna för hon verkar ju bo i ett drömhus där julen är precis sådär som man önskar att det vore på riktigt. Så tack för det tipset.

    & ha en fin lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men självklart. Vad roligt att du fick träffa Jul, Strålande Jul och att du också gillade bloggen. Jag håller med om att hon verkar ha en fantastisk jul. Varsågod.

      Radera
  2. Åh! Tack för julbloggskärleken! Jag får också passa på att säga detsamma, du har en riktigt härlig julblogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite så :) Tusen tack!!

      Radera
  3. Men alltså, vem är jag ens, hur har jag inte sett detta?! Tack så mycket så väldans länge i efterhand i alla fall :D Har läst din blogg under alla år och önskar verkligen att jag var lika bra på foto och design som du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, bättre sent än aldrig som det så passande heter xD Mina ord gäller såklart fortfarande så varsågod! Det känns tryggt att veta att din blogg alltid finns där år efter år :D
      Tack söta du!

      Radera