Estrellas julostchips kommer tillbaka



Krispiga julnyheter från Estrella.

Gillade ni Estrella Julost som fanns förra året? Nästa vecka kommer de tillbaka tillsammans med årets nyhet Julhjärtan med smak av gräddfil och röd paprika. Jag smakade aldrig på julostchipsen i julas då flera andra bloggare berättat att de inte var någon höjdare. Jag tror ingen tyckte att de smakade dåligt men många upplevde inte smaken som något speciellt och chipsen kändes därför ganska onödiga att köpa när man lika gärna kan köpa något godare. I år vill jag nog smaka själv dock, inte minst på julhjärtarna.

Vecka 45 är alltså Estrellas julsnacks tillbaka i hyllorna!

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Jag är rätt spänd på årets nyhet! De känns som att det kan falla mej i smaken ^^ Trots att jag förövrigt inte är någon direkt chipsätare ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är en ordentlig chipsätare så jag är också ganska spänd på årets nyhet! :P

      Radera