Årets inköp av julmagasin




Årets julmagasin.

Min plan var att testa två nya jultidningar i år och mina tankar låg på Amelias och Lantlivs julspecial. Det var bland annat de två många av er rekommenderade så de fick det tillslut bli. Jag är väldigt förtjust i Lantliv faktiskt. Amelia var bra men jag hade nog lika gärna kunnat vara utan den, den imponerade inte alls på mig. Men Lantliv gillar jag som sagt betydligt bättre, den är jag jättenöjd med.

Utöver Amelia Jul och Lantliv Julspecial har jag, som jag nämnt tidigare, i vanlig ordning köpt Allers Julmagasin också. Mest för att den brukar komma ut i butiken först och för att den är billig. Ja, och nog är den väl ganska bra också, på ett sådant där "helt okej"-stadie :) Har du köpt några jultidningar ännu?

Skicka en kommentar

0 Kommentarer