På inköpslistan från IKEA



Favoriter från IKEA:s julsortiment.
Jag tänkte besöka IKEA någon dag under veckan, om julsakerna kommer i lager någon gång vill säga. Jag håller koll på lagerstatusen varje dag men än så länge är bara ljusen gröna. Men här på bilden ovan kan ni se vad jag tänkte köpa.

Omslagspapper är väl egentligen inget jag behöver mer av just nu men dessa är ju så fina! Och så säljs de i 3-pack så jag måste köpa alla tre. Doftljus med dofter av glögg, pepparkakor och lussebullar - ett givet köp (om de dofter gott i butiken). Fina servetter måste vi ha till jul. Fina muggar som jag har fastnat för. Och lite annat fint... Fint, fint fint.

Skicka en kommentar

3 Kommentarer

  1. Årets julsaker från IKEA är verkligen fina. :)

    SvaraRadera
  2. Jag brukar inte vara så imponerad över Ikeas julsaker men i år är de väldigt fina!

    SvaraRadera