När julen tittar fram



Träden lyser i Karlstad.
På vägen hem från simningen igår upptäckte jag och min syster att de nakna träden i Karlstad Centrum har fått upp sina ljusslingor. Så mysigt. Nu ploppar tecken på att julen närmar sig upp lite överallt. Härligt.



Som inne på Lagerhaus till exempel. Vi var in en sväng dit igår. Jag ville kolla efter en adventsljusstake som jag har tittat ut åt mig och mitt köksbord men fann den inte. Får göra ett nytt försök om någon vecka. Jag fick i alla fall en rulle omslagspapper och nya bordstabletter med mig hem.

I morgon ska jag till IKEA igen och (högst troligen) köpa julsaker!

Skicka en kommentar

1 Kommentarer

  1. Så mysigt! I Malmö har de just börjat sätta upp julbelysningen men det dröjer nog en månad till innan den tänds tyvärr.

    SvaraRadera