Vilket julmagasin borde jag köpa?



Jag skulle vilja höra om era bästa tips på julmagasin.
Jag har de senaste fyra åren köpt Allers Julmagasin och sedan nöjt mig med den, med undantag för 2014 då jag även köpte Hemmets Journal. Jag har gillar båda de två magasinen men vill i år testa någon mer. Kanske Lantliv eller Amelia? Vilka julmagasin brukar ni köpa och vilka är era favoriter? Vilka brukar vara bra, läsvärda och prisvärda?

Om lite mer än en månad kan vi börja se årets julmagasin i butikerna. Jag längtar!

Skicka en kommentar

8 Kommentarer

  1. Jag köper också Allers Julmagasin vartenda år, billig och mycket inspiration! Stora Juljournalen har jag alltid gillat, men tyvärr säljs den ju inte i Finland... Förra året köpte jag Amelias julmagasin och Lantlivs julmagasin och dom båda var riktigt bra också. Lantlivs var otroligt tjock, men måånga av sidorna innehöll bara reklam, vilket jag var lite besviken på. Tjockleken lurade lite :/ Men Amelias julmagasin skulle jag rekommendera! Vanligt tidningspris och bra blandning av recept, reportage och pyssel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt svar! Ja, Allers Julmagasin är en bra tidning. Tack för din rekommendation, Amelia ska jag absolut kolla in.

      Radera
  2. Min favorit är helt klart Lantliv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt svar! Lantliv är jag sugen på att testa i år.

      Radera
  3. Jag brukar köpa Stora juljournalen, Allers julmagasin och Amelias julamagasin. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt svar! Både Amelia och Stora Juljournalen har jag hört bra om.

      Radera
  4. Jag hör köpt både Amelia och Lantliv och båda är jättebra! Lantliv kändes dock lite lyxigre, speciellt deras bildreportage gav mycket inspiration :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt svar! Ja, jag har hört mycket bra om båda två. Lantliv står högt på listan nu :)

      Radera