Mina favoriter från Åhléns jul 2016



Julen hos Åhléns.
Åhléns har alltid så fina grejer. Håller ni inte med? Kolla bara in mönstret på kökshandduken, presentboxen och omslagspappret. Så fint! Boxen ska jag nog köpa och använda som förvaring, och dekoration såklart. Och kransar har jag alldeles för lite utav och denna hjärtformade kransen gillar jag. Jag skulle vilja dekorera ytterdörren i år, tänk så trevligt för alla som går förbi i trappuppgången:) Och adventsljusstaken är väldigt fin men det lutar nog mer åt den på Lagerhaus.

Skicka en kommentar

3 Kommentarer

  1. Om Åhléns ändå funnits här också... :)

    SvaraRadera
  2. BAM! Vilket snyggt presentpapper!!! Det måste jag köpa tror jag. Är ingen röd person, men mönstret var superfint och tror ändå det kan funka med liiiite rött till min orange/koppar/guld:iga inredning ;)

    Jag har faktiskt den där adventsljusstaken från Åhléns och jag älskar den, men håller med om att den från lagerhaus är bra läcker!! Hade den funnits när jag köpte min så hade det mycket möjligt kunnat bli den istället! Så häftig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var det snyggt! Det kan nog funka jättebra tror jag ;)

      Ja, jag har verkligen fastnat för den. Så häftig.

      Radera