Mina favoriter från Lagerhaus jul 2016



En superfin adventsljusstake. Denna har jag totalt förälskat mig i!



Omslagspapper helt i min smak.



Lyktor i naturligt granträ för värmeljus och fler fina inslagningsalternativ.

Julen hos Lagerhaus.
Lagerhaus är en butik jag alltid tyckt mycket om, det går alltid att hitta en massa fint där och det behöver inte alls göra speciellt ont i plånboken. Håller ni inte med? Här ovan har jag plockat ut några favoriter från årets kommande julsortiment. Jag tror att ett köp av ljusstaken samt lyktorna i gran ligger extra nära till hands för min del.
Från och med i oktober samt november kommer vi kunna hitta samtliga produkter i butiken.

Skicka en kommentar

9 Kommentarer

  1. Vart går man in för att kunna kika på både Lagerhaus o Rustas julsaker,redan nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du går in i deras pressrum.
      Rusta: http://www.rusta.com/se/information/press/
      Lagerhaus: http://lagerhaus.mediaflowpro.com/4/

      Radera
  2. Åh dom har så mycket fint i deras julsortiment!! Vill ha allt ju! :D Måste säga att jag också blev alldeles förälskad i adventsljusstaken, synd bara att det är så otroligt dyr frakt till Finland.. :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur ;D Men vad synd :/

      Radera
  3. Ljusstaken och papprena är verkligen jättefina. Det blir antagligen köp för min del också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är dem. Åh, vad roligt :)

      Radera
  4. Åh vad fina saker. Jag gillade julklappspappret bäst

    SvaraRadera
  5. Jag gillar ljusstaken supermycket!

    SvaraRadera