Att fira fyra år som julbloggare



Idag har jag bloggat om julen i fyra år.
Idag, för exakt fyra år sedan, startade jag min julblogg. Den 26 augusti 2012. Jag hade då följt julbloggar i två år och kunde inte hålla mig längre från att starta en själv. Och tänk att jag nu är inne på mig femte julbloggssäsong. Jag ångrar inte en sekund att jag startade julbloggen. Den har gett mig så mycket glädje och det hoppas jag att den kommer fortsätta med!

Kvällen ville jag spendera och "fira" på något mysigt, gärna lite juligt vis, så det slutade med några tända kanelljus och kalenderfavoriten "Sunes Jul" ♡

Ni som har besökt min blogg under dessa år, vad tycker ni är det bästa med den?

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Jag har bara följt din blogg sedan förra året men jag tycker den är mysig, varierande och julig :D Allt jag vill ha i en julblogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, så roligt att få höra! Tack! :D

      Radera