Årets julplanerare



Julplanerare á la Johanna.
För snart ett år sedan skrev jag ett inlägg och berättade om min julbok, jag delade även med mig av mina egendesignade listor att fylla i till julen. I år har jag designat nya listor, planen är att göra nya varje år, men det är inte bara utseendet som är annorlunda utan även vissa rubriker har ändrats. Något jag är extra nöjd med är att jag la till en Bucket List!

Även dessa listor kan såklart ni också ta del utav och det gör ni via min skaparstudio. Där finns även förra årets upplaga i fall ni skulle gilla den bättre. I år ingår listorna "julbloggen" och "julens filmlista" i samma fil som alla andra listor.

Jag är hursomhelst jättenöjd med årets julplanerare och har redan börjat fylla i flera av sidorna.

Skicka en kommentar

6 Kommentarer

  1. Wow - vilket jobb. Superfina.
    Laddar ner på en gång - tack för att du delar med dig!
    /jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker om dem! Tack så mycket!!

      Radera
  2. Tack för denna!! Precis vad jag behöver och jättefin design

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker om den! Tack!!

      Radera
  3. Vilken rolig idé, och så snällt att du delar med dig av de fina listorna! Jag laddar ner. Tack! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du tycker om dem! Tack så mycket! :)

      Radera