Första december

I mitt sovrumsfönster.

December är här och det känns alldeles underbart. Jag har haft en julig stämning i kroppen hela förmiddagen. Jag har kollat på första avsnittet av julkalendern och tyckte som väntat om den men väntar med att ge mitt fulla utlåtande tills efter i alla fall 12 avsnitt. Jag har även kollat på första avsnittet av Julens hjältar, årets favoritkalender i repris. Den är så mysig!
Jag har även öppnat första luckan i min pysselkalender :)

Senare idag ska jag nog klä granen så att den är på plats till helgen när min syster kommer hit för det stora julbaket. Yey!

Hur julig har din start på december varit?

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Inte så julig som jag skulle önska på jobbet men väl hemma är det julmusik, ljus och kalenderöppning som gäller så nu börjar det kännas lite mer juligt :)

    SvaraRadera