Lite jul i vardagen


Det har inte hänt så mycket juligt här den senaste veckan så därför har jag varit lite tråkig här på bloggen. Eller ja, lite kanske har hänt. Idag till exempel så var jag en sväng till IKEA. Mitt ärende var att införskaffa en ny skrivbordsstol men självklart så tog jag en sväng förbi julavdelningen, för tredje gången på ca en månad. Jag köpte inga julsaker, den delen är redan avklarad, men att bara titta är inte heller så pjåkigt.

Den röda, efterlängtade ljusslingan kommer nog upp på balkongen i helgen!

Och så har jag ägnat en del tid åt min julkalender. Det är mycket som ska göras, planeras och designas. Mycket jobb men så värt det!

Jag har även Skype:at med syrran och vi har planerat vad vi ska tillverka under våran julbakshelg under andra adventshelgen. Jag tänkte skriva en lista på det senare.

Lite julmusik har förekommit också, och kanel i frukostomeletten och såklart en del julklappstankar.

Så lite juligt har faktiskt hänt :)
Hos dig med?

Skicka en kommentar

1 Kommentarer

  1. För min del har det inte hänt så mycket juligt heller faktiskt. Lite julshopping och på jobbet har vi börjat plocka fram lite julsaker, det är de enda. Vi får hoppas det vänder :)

    SvaraRadera