Holiday Spirit


Jag fick en liten påminnelse igår när jag satt och kollade på en av mina favoritserier, Ghost Whisperer, och ett julavsnitt dyker upp, 3x10 Holiday Spirit. Seriens enda julavsnitt om jag inte missminner mig. Jag har ju inte sett en enda julfilm i år ännu! Några julkalendrar men inga filmer. Jag måste komma igång med det nu känner jag och det lutar åt att Ensam Hemma 2 blir först ut i år. Andra filmer jag vill hinna se är Elf, The Holiday, Jack Frost och Miraklet i New York, och julkalendern Albert & Herberts jul. Hög tid att sätta igång...

Jag har även funderat på en favoritkalender i repris som jag har här på bloggen varje år, och i år lutar det mot Julens hjältar. En stor favorit som jag längtar mycket efter att få titta på igen :)


Har du kollat på någon julfilm ännu?

Skicka en kommentar

3 Kommentarer

  1. Ligger helt klart efter med julfilmer igår, har sett halva Mysteriet på Greveholm 2 men inte någon julfilm. I vanliga fall brukar jag smyga igång lite tidigare med filmer som The holiday och Love actually. Dags att komma igång :)

    SvaraRadera
  2. Jag har kollat på Nightmare before Christmas. Det brukar alltid vara den första julfilmen jag tittar på, som jag tillåter mig att se redan runt Halloween.
    Men måste sätta igång med fler nu, är så många jag vill hinna se!

    SvaraRadera
  3. Åh, älskar Ghost Whisperer :-) Har hunnit se tre julfilmer, Home Alone 2, 12 dates of Christmas och Polarexpressen.

    SvaraRadera