Adventsredo


Jag tror att samtliga av mina julbloggskollegor kan hålla med om att det känns som att det var igår vi drog igång våra bloggar för säsongen. Men så står vi nu här, en del med julpyntade hem, med endast en vecka kvar till första advent.

Jag hade oturen att åka på en förkylning lagom till pyntningshelgen och inget har därför gått som planerat. Det har tagit mig tre dagar att få sakerna på plats, och då är jag inte helt färdig ännu, och vi har bara tre lådor med julsaker varav bara julgranspyntet fyller den ena. Inte mycket julpynt med andra ord, men utan energi i kroppen tar det tid.

Imorgon ställer jag in mitt möte för att friskna till i lugn och ro, och så ska jag försöka få lite ordning på kaoset som återstår och städa. Jag var så ivrig att julpynta att jag hoppade över städningen. Dålig idé. Jag ska även fota lite fler bilder.



På grund av förkylningen och brist på ork skjuter jag även fram Becca Design-tävlingen några dagar, så har du inte deltagit ännu? Gör det!

Har du plockat fram julen ännu?

Skicka en kommentar

2 Kommentarer

  1. Vad tråkigt med förkylningen och krya på dig! Själv har jag smygstartat lite med att sätta upp stjärnor i fönstren och mer julpynt ska upp senare i veckan tänkte jag. :)

    SvaraRadera
  2. Det var meningen att de skulle fixas lite jul under helgen, men precis som du åkte även jag på en förkylning + feber, så det gick inte som planerat här heller :p men under veckan nu får de bli all in!

    SvaraRadera