Oktoberutmaning: Dag 30 - Visste du att...


#30 Tio juliga saker vi inte vet om dig än.

  1. Jag har inget emot att unna mig julmust redan under hösten.
  2. Jag vill att julklapparna under granen (här hemma) ska matcha varandra.
  3. Jag är inte speciellt förtjust i den amerikanska julen.
  4. Jag plockar bort julpyntet redan ca en vecka efter nyår, med undantag för utebelysningen.
  5. Jag har alltid en god framförhållning när det kommer till julen.
  6. Jag har ett rött överkast på min säng, året om. Min syster var lite tveksam mot mitt beslut att köpa ett överkast i rött, hon tänkte att det skulle se ut som jul året om. För mig kändes det dock som ett helt naturligt val. Jag älskar rött. Lite of the point kanske men kul att nämna. Och bredvid sängen står även en vas med en röd ljusslinga!
  7. Jag får alltid känslan av att det saknas något när snön uteblir under julhelgen.
  8. De senaste tre eller fyra åren har jag spelat spelet "Santa's Village" på mobilen. Det är lite småmysigt :)
  9. Min önskelista har ovanligt många punkter i år...
  10. Jag och min syster planerar en sleepover runt andra advent fullspäckad med julbak!

Skicka en kommentar

1 Kommentarer