Oktoberutmaning: Dag 26 - Dagens juliga

Bild från Fyrklövern.

#26 Dagens juliga...

Jag var ner till Ica för en stund sedan och hämtade ut ett paket med ett juligt innehåll. Jag har nämligen fyndat en oanvänd mattallrik från Fyrklöverns servis Disney Jul på Facebook för endast 50 kr! Plus 65 kr för frakten men det är fortfarande väldigt billigt med tanke på att en helt ny tallrik kostar 329 kr. Jag har inga planer på att samla på servisen, jag är fortfarande förälskad i Åsas Tomtejul Vit, men när ett sådant här tillfälle dyker upp är det svårt att stå emot. Sedan så hade tallriken mitt favoritmotiv också :)
Nu har jag helt plötsligt två mattallrikar från Disney Jul. Kul!

Jag fann även årets julkalender på Ica men köpte ingen. Är lite sugen men får se längre fram.

Har du varit med om något juligt idag?

Skicka en kommentar

1 Kommentarer