Oktoberutmaning: Dag 1 - Jag som julperson

Jag tänkte hänga på JulkulturCramars oktoberutmaning. Vi får se om jag kommer hinna med alla dagar men här kommer i alla fall den första :)

#1 Presentera dig med en bild som beskriver hur du är som julperson.



Denna bilden har du sett förut, den finns här på bloggen och den kommer ursprungligen från Instagram, därav kvalitén. Detta är i alla fall jag från förra julen iklädd min egenstickade tomteluva. Jag är en ganska kreativ person året runt men vid jul blir det alltid lite mer av det mesta. Pyssel, hantverk, bak, och såklart paketinslagningar.
Jag är en lugn och kreativ julperson fylld av ständig längtan!


Hur är du?

Skicka en kommentar

3 Kommentarer

  1. Nu har jag svarat på din jullista!

    SvaraRadera
  2. Jag är precis som du!! :) Älskar julen och allt som hör till, så kul att julsäsongen är igång :)

    SvaraRadera