När december blir en pysselmånad


Det var länge sedan jag hade en adventskalender sist men i år kände jag att det var dags igen när jag fick syn på denna! Det är en kalender fylld med massa olika julpyssel, perfekt för mig som gärna pysslar mycket under julen. Kalendern har som du kan se 25 luckor med pyssel, detta tror jag beror på att originalutgåvan inte är från Sverige. Men vad gör det, en extra lucka är ju bara ännu bättre :)

Nu har jag att göra under december medan jag väntar på tomten. Och nej, jag har inte tjuvöppnat lucka 16, den ploppar upp av sig själv men jag har försökt att sätta fast den igen...

Adventskalender: Pyssel i väntan på julen finns att köpa hos CDON för 98 kr.

Har du någon adventskalender i år?

Skicka en kommentar

3 Kommentarer

  1. Vilken härlig kalender. Själv har jag ingen ännu men hoppas på att få en från Body shop, hade en förra året och var helnöjd :)

    SvaraRadera
  2. Vilket bra tips! Låter superkul ju :) Jag vet inte om det blir någon adventskalender till mig själv i år, barnen känns viktigare.

    SvaraRadera
  3. Åh, den här blev jag sugen på!! Tack för tipset :)

    SvaraRadera