Juleskum & julmagasin


Julen växer till sig i min lokala Icabutik. Julmusten har funnits ett tag men idag fann jag även min favoritjultidning från Allers och Juleskum. Allers Julmagasin har jag hittills bara bläddrat igenom lite snabbt, men redan blivit lite inspirerad, men jag ska kolla igenom den på riktigt någon annan kväll och mysa till det ordentligt med lite tända ljus och kanske ett glas julmust.

Av juleskum hittade jag min favorit, vaniljskum med choklad, och årets nyhet med clementinsmak. Clementintomtarna var helt okej. De smakade bara citrus och påminde inte speciellt mycket om julen, men de är fullt ätbara.

Nu ska jag tugga på min juleskumshjärtan och jobba med årets julkalender ;)

Har du smakat på Juleskum Clementin ännu?
Eller kanske köpt årets första jultidning?

Skicka en kommentar

6 Kommentarer

  1. Mysigt! Jag smakade årets juleskum idag, rätt goda tycker jag :) Får se om jag unnar mig en jultidning imorgon...

    SvaraRadera
  2. Ja årets smak var väl sådär, smakade som sagt mest citrus, ingen direkt julkänsla över dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, tyvärr så var det ju inte det.. :)

      Radera
  3. Jag har inte smakat årets nya smak på juleskum. Däremot har jag köpt Allers, men där är jag mer som dig, jag ska vänta tills man kan mysa ner sig och bara va!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det lite roligare att läsa tidningen då när man är i rätt stämning.

      Radera